Klacht Connexxion: overzetten dal urenkorting op nieuwe ov -Chipkaart

Klachtnummer
# 47908
Gebruiker
C.W. Hoogendoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens verlopen vervoersbewijs- chipkaart per 1 jan nieuwe ov kaart aangeschaft .Bestaande daluren kortingen gelden tot eind nov 2014.Zowel connextion ,die verwijst naar ov -Chip en ov-Chip willen en kunnen niet aan geven hoe ik de kortingen overzet. de een verschuilt zich achter de ander. Van arre moede heb ik 2 nieuwe dal kortingen voor mij en mijn vrouw aangeschaft. graag wil ik bijschrijving of restitutie van de oude kortingen. Ov geeft aan dat ik kaarten als verloren had moet opgeven en vervangende kaarten aanvragen. dit is fraude !
Gaarne oplossing voor dit probleem

De oplossing

restitutie van dubbele maanden van af 20 jan tot eind nov.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen