Klacht Connexxion: Ritprijs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314930
Gebruiker
Terrible evil
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op 5 en 9 juli heb ik wat doorgegeven. Mijn vraag is, zijn jullie nog aan het staken, of zijn jullie bevangen door de warmte , want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
https://www.connexxion.nl/klachten/1273/ dit hoeft niet meer doorgegeven te worden, ( wat bij iedere klacht van andere personen staat,) daar had ik lang gebruik van gemaakt, ,
Dus wanneer krijg ik antwoordt.

De oplossing

Antwoordt geven

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Voor vragen betreffende de afhandeling kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@connexxion.nl

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terrible evil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is de laatste reactie, nu ze hebben al gereageerd. Wou dat ze dit deden. En via dit e-mail adres is allang deze vraag gesteld op 5 juli 2018 Het is bijna augustus schandalijg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen