Opgelost door Connexxion: Rolstoelvervoer niet op komen dagen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 482406
Gebruiker
Mannel123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik maak gebruik van het ziekenvervoer via Connexxion. (via Ohra)
De taxi zou hier om 13:15u zijn. Ik had om 14:00u een afspraak in het ziekenhuis. Normaal is er een speling van een half uur; dus de taxi kan komen tussen 12:45u en 13:30u. Jammer genoeg kwam de taxi pas aanzetten om 14:05u. Hierdoor heb ik mijn afspraken gemist in het ziekenhuis. Toen ik hierover een klacht in wilde dienen, werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan: "het was dan maar zo, wij kunnen hier ook niks aan doen, dien maar een klacht in bij Connexxion." Toen ik aangaf een klacht in te willen dienen bij Connexxion, werd ik overigens doorverbonden met de klantenservice van Menza, geen idee waarom? Luisteren deed de telefoniste in ieder geval niet. Mijn man heeft vervolgens zelf Connexxion gebeld om een klacht in te dienen. Ik zou hierover teruggebeld worden. Inmiddels zijn we ruim een week later, en heb ik nog steeds niks gehoord. Het is al verschrikkelijk dat je afhankelijk bent van vervoer/rolstoel, maar als je dan ook nog op een manier behandeld wordt alsof je gek bent...

Gewenste oplossing

Dat Connexxion mijn klacht serieus neemt, en contact met mij opzoekt.
Geboden oplossing
"Rond het tijdstip van uw rit was het onverwacht druk. Hierdoor is vertraging ontstaan. Het taxibedrijf had niet voldoende voertuigen en chauffeurs beschikbaar om deze vertraging te voorkomen. U bent om 13.59 uur opgehaald en om 14.36 uur afgezet. Wij vinden het vervelend dat u veel later dan gewenst werd opgehaald. Wij bieden u hiervoor, ook namens het taxibedrijf, excuses aan. Het taxibedrijf zal zich er voor inzetten om een soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen." De oplossing voelt een beetje als: hier onze excuses, verder niet ons probleem dat u ziekenhuisafspraken hebt misgelopen. Het Erasmus is zo schappelijk geweest om deze afspraken NIET in rekening te brengen, maar eigenlijk lost het ziekenhuis het probleem op dat Connexxion gecreëerd heeft. Uitleg waarom ik zo onbeschoft aan de telefoon te woord werd gestaan door de telefonisten van Connexxion heb ik niet gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Mannel123
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

    https://www.connexxion.nl/klachten/1273/

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Connexxion Klantenservice OV

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen