Opgelost door Connexxion: Rolstoelvervoer niet op komen dagen
Details
Klacht
Ik maak gebruik van het ziekenvervoer via Connexxion. (via Ohra)De taxi zou hier om 13:15u zijn. Ik had om 14:00u een afspraak in het ziekenhuis. Normaal is er een speling van een half uur; dus de taxi kan komen tussen 12:45u en 13:30u. Jammer genoeg kwam de taxi pas aanzetten om 14:05u. Hierdoor heb ik mijn afspraken gemist in het ziekenhuis. Toen ik hierover een klacht in wilde dienen, werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan: "het was dan maar zo, wij kunnen hier ook niks aan doen, dien maar een klacht in bij Connexxion." Toen ik aangaf een klacht in te willen dienen bij Connexxion, werd ik overigens doorverbonden met de klantenservice van Menza, geen idee waarom? Luisteren deed de telefoniste in ieder geval niet. Mijn man heeft vervolgens zelf Connexxion gebeld om een klacht in te dienen. Ik zou hierover teruggebeld worden. Inmiddels zijn we ruim een week later, en heb ik nog steeds niks gehoord. Het is al verschrikkelijk dat je afhankelijk bent van vervoer/rolstoel, maar als je dan ook nog op een manier behandeld wordt alsof je gek bent...
Gewenste oplossing
Dat Connexxion mijn klacht serieus neemt, en contact met mij opzoekt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.