Klacht Connexxion: Trage restitutie na mislukte betaling maandabonnement

Roel H

Op 10 november jl. via de site van Connexxion een maandabonnement van € 119,50 besteld en betaald. Na een paar uur mailtje ontvangen dat er met de betaling iets mis is gegaan en dat het bedrag teruggeboekt wordt.

Nu, 34 dagen, diverse mailtjes (waarop niet wordt gereageerd) en een telefoontje (naar de klantenservice die absoluut niet behulpzaam is en niets kan nagaan aangaande de restitutie) later, nog steeds het bedrag niet op mijn rekening. Omdat ik op geen enkele manier ben en word geinformeerd over de afhandeling, heb ik geen idee hoelang ik nog moet wachten op het herstel van de door Connexxion gemaakte fout. Ik ben woest! Wat een ongelooflijk slechte service is dit, de arrogantie ten top!!

Onmiddelijke restitutie en duidelijke communicatie

Connexxion
    Geachte heer Hagoort,Allereerst nogmaals onze excuses dat u het bedrag nog steeds niet heeft ontvangen. Wij hebben van de betreffende afdeling begrepen dat zij inmiddels contact met u hebben gehad. Zij hebben het bedrag voor u klaar gezet, dit zal binnen drie weken op uw rekening staan.Nogmaals onze excuses voor het feit dat dit te lang heeft geduurd.Met vriendelijke groet,Marjolein Kleene
    Connexxion OV Klantenservice
    Roel H
    Alles bij elkaar heeft het 44 dagen geduurd voordat het abonnementsbedrag op mijn rekening werd bijgeschreven. Ik vind dat veel te lang. Daarnaast wacht ik nog op de toegezegde restitutie van de ritprijs (€ 4).

Ook een klacht indienen over Connexxion?