Klacht Connexxion: Twee jongens hebben geleerd: ga nooit met de trein en zeker niet met Connexxion!

nietgehoord

De Valleilijn (trein) bracht mij en mijn 2 neefjes niet verder dan Lunteren. Daar wachtten we ruim een uur, zonder informatie. Tenslotte bleken we door te kunnen reizen. Tot Barneveld. Na weer lang wachten, werd meegedeeld 'dat we teruggebracht werden naar Ede'. Het beginpunt dus. Ik kreeg geen reisadvies en geen vervangend vervoer. M.a.w. zoek het maar uit.

Excuses en restitutie gemaakte reiskosten.

Connexxion
    Geachte heer, mevrouw Vlaardingerbroek,

Dank u voor de reactie. Helaas kunnen wij deze niet in behandeling nemen.

Wij vragen u via de volgende link nogmaals uw melding kenbaar te maken: https://connexxion.nl/klachten/1273/ Het formulier via deze link kan wel in behandeling genomen worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kim van der Graaf - Heinkens
    Connexxion Klantenservice OV

nietgehoord
Geen. We zijn nu 2 weken verder, Connexxion heeft niet gereageerd op de klacht die ik langs 3 verschillende wegen heb ingediend. Ruim weken na het incident: Connexxion heeft nog steeds niet gereageerd. Hiermee heeft C. de uiterste reactie-termijn van 4 weken overschreden. De klantenservice bevestigde 'dat de klacht nog in behandeling is, en dat de termijn door Connexxion overschreden is.'

Ook een klacht indienen over Connexxion?