Klacht Connexxion: Twee jongens hebben geleerd: ga nooit met de trein en zeker niet met Connexxion!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288390
Gebruiker
nietgehoord
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Valleilijn (trein) bracht mij en mijn 2 neefjes niet verder dan Lunteren. Daar wachtten we ruim een uur, zonder informatie. Tenslotte bleken we door te kunnen reizen. Tot Barneveld. Na weer lang wachten, werd meegedeeld 'dat we teruggebracht werden naar Ede'. Het beginpunt dus. Ik kreeg geen reisadvies en geen vervangend vervoer. M.a.w. zoek het maar uit.

De oplossing

Excuses en restitutie gemaakte reiskosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Connexxion
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Vlaardingerbroek,

    Dank u voor de reactie. Helaas kunnen wij deze niet in behandeling nemen.

    Wij vragen u via de volgende link nogmaals uw melding kenbaar te maken: https://connexxion.nl/klachten/1273/ Het formulier via deze link kan wel in behandeling genomen worden.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Kim van der Graaf - Heinkens
    Connexxion Klantenservice OV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nietgehoord
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. We zijn nu 2 weken verder, Connexxion heeft niet gereageerd op de klacht die ik langs 3 verschillende wegen heb ingediend. Ruim weken na het incident: Connexxion heeft nog steeds niet gereageerd. Hiermee heeft C. de uiterste reactie-termijn van 4 weken overschreden. De klantenservice bevestigde 'dat de klacht nog in behandeling is, en dat de termijn door Connexxion overschreden is.'
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Connexxion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen