Klacht Connexxion: Zwarte persoon gediscrimineerd en bruine persoon!

A Kronenburg

Bus chauffeur- Connexxion 300 discrimineert in de richting van Haarlem naar Schiphol.

Persoon : Blank-Wit
Leeftijd wat ouder over de 45 jaar

Datum - 27-6-2020/Bus nummer 5393 Tijdstip tussen 18:00 en 18:15 uur en later als u dat later ook heb moet mee maken bij deze chauffeur.

Voorval was eerst begonnen tegen een zwarte man met blond haar bij station hoofddorp en daarna bij halt de hoek hoofddorp tegen een bruine man.

Blanke -witte buschauffeur, wilde de deur niet openmaken voor een zwarte persoon met blond haar, en geeft hard handige geschreeuw ik kan toch niet ruiken dat de deur open moet te wel er op de stop knop was gedrukt voor de aankomst hoofddorp station, maar met moeite heeft de buschauffeur de deur open gemaakt voor de de passagier.
Wat ik op heb gemerkt dat de bus redelijke met mensen van bruine en zwart passagiers aanwezige was en de zwarte persoon heeft ook netjes gezegd aan de chauffeur waarom wilt u de deur niet openen.
De bus chauffeur heeft ook toen de zwart persoon uit de bus stapte nogmaals hard geschreeuwd van uit zijn zit stoel van de bus met de deur open ik kan toch niet ruiken dat ik de deur open moet doen.

2 tweede klacht

Een bruine man persoon wilde uitchecken maar had verkeerd uitgecheckt een halte eerder, en krijg vervolgens tweemaal ook kritiek van de blanke -witte buschauffeur, en de bruine man zij dat hij verkeerd had uitgecheckt en dacht dat hij daar moesten uitstappen.

De blanke witte buschauffeur discrimineert voor al op bruine en zwarte personen en gaat hard handig een gesprek aan en neemt er tijd en moeite voor. Als er een witte persoon wilt uitstappen word er niets gezegd en als er verkeerd word uitgecheckt door een witte blanke persoon en dan word er vervolgens niets gezegd. Dit is pure discriminatie en wij leven toch in Nederland in een multicultureel samenleving 2020!!!

Beste passagiers in bus 300 Haarlem -Schiphol, heeft u dit ook moet mee maken meld het hier dan, samen staan we sterk en laat u niet discrimineren door blanke witte personen.

Vervolging discriminatie

A Kronenburg
    Nog tot heden geen antwoord van Connexxion???
    A Kronenburg
    Zo groot bedrijf maar neemt niet eens de moeite te regeren als wij als klant word gediscrimineerd!!!!
    A Kronenburg
    Nog steeds geen bericht terug van (Connexxion) Haarlem Schiphol?
    A Kronenburg
    Nog steeds geen antwoord word kunnen krijgen!!!
    A Kronenburg
    Zo groot bedrijf en nog steeds geen andwoord?
    A Kronenburg
    Discriminatie mag blijkbaar ook Connexxion!!!
    Nog geen antwoord???
    A Kronenburg
    Zo groot bedrijf en nog steeds geen Antwoord!!!
    Connexxion
    Geachte heer, mevrouw,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij u deze kenbaar te maken via de volgende link:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Connexxion Klantenservice OV

Ook een klacht indienen over Connexxion?