Klacht Conrad.nl: Defect product ontvangen.

Robert

Hallo, Ik heb een soldeerstation met enkele tips bestelt, en na ontvangst blijkt dat het station niet werkt. Ook lijkt een van de tips niet eens te passen. 12 dagen geleden een klacht gemaild naar Conrad (en nog steeds geen antwoord) en daarin gevraagd om een vervangend product.

Ik wil van de koop af.

Conrad.nl
    Beste Robert... Onze excuses dat de e-mail niet tijdig behandeld is. En wat vervelend dat het product bij aankomst niet goed werkte. Gelukkig is de oplossing heel eenvoudig (en stond ook beschreven op de pakbon). Het product kan retour gestuurd worden d.m.v. http://www.conrad.nl/retour - Je meldt de zending daar aan, krijgt een label voor op het pakket en hoeft het pakket alleen maar bij PostNL af te geven. Er zijn verder geen kosten aan verbonden want het is een antwoordnummer.Zodra wij het pakket ontvangen zorgen we voor een goed-werkend exemplaar.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
    Beste Martijn,
    Ik heb de bestelling netjes verpakt en net afgegeven aan een ophaalpunt.
    Vanwege de service wil ik graag mijn geld terug en geen vervangend product, zoals ik al heb aangegeven. Ik verwacht dat dit binnen een redelijke termijn teruggestort wordt.
    Mvg,
    Conrad.nl
    Beste Robert... Onze retourafdeling neemt het vanaf hier over. Zodra zij het product ontvangen hebben, gaan zij er mee aan de slag.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?