Opgelost door Conrad.nl: ik heb alles retour gestuurd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68244
Gebruiker
klaas
Datum
4 reacties

Details

Klacht

hallo
ik heb alles retour terug sturen? ik heb alle nota gestuurd naar jullie toe gestuurd
alleen antwoorden worden niet op reageren
ik heb gisteren morgen heb ik twee keer gebeld naar conrad en eerste keer wordt er zegt
dat alles is betaald. en de twee keer wordt gezegd dat er eerst overleg gedaan moet
er is al een week voorbij

Gewenste oplossing

het bedrag terug storten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Geachte klant... We hebben het nagekeken. Deze retourzending is op 1 juli afgehandeld en het bedrag is op 3 juli 2014 teruggestort.Heeft u het bedrag inmiddels ontvangen? Of heeft u niet het juiste bedrag ontvangen. Graag ontvangen we deze extra informatie. Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
  2. Auteur
    klaas
    Datum
    ik heb 1800.88 euro totaal betaald wat er terug gestort is op de bank is 1475.10 euro dus kom nog 325.78 euro te kort
    je kunt zie aan de nota dat alles is ingeleverd
    als je optelt het bedrag kom ik totaal € 1800.88 uit
    tijdens retour aflevering is er een bedrag afgehaald
    waardoor ze een nota hebben gemaakt
    daar heb ook overleg gehad met jullie over dit probleem
    maar daarna wordt het gezegd dat het betaald is
    er is niks terug betaald van dat bedrag
  3. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Onze excuses hiervoor... Er is inderdaad te weinig terugbetaald door een foutieve boeking intern. Dit is inmiddels opgelost door onze Financiële afdeling. Het resterende bedrag zal dan ook a.s. donderdag overgemaakt worden.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
  4. Auteur
    klaas
    Datum
    ik ben blij dat het opgelost is alleen het zo ver moeten komen
    via de klachtenkompas dat het wel helpt maar niet via de telefoon
    of mail. de rest heb ik geen problemen met conrad,
    ik ben wel tevreden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen