Klacht Conrad.nl: Klacht Conrad kan niet leveren en stort betaling niet terug

Klachtnummer
# 75164
Gebruiker
FalconNL
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 17 augustus heb ik bij Conrad een 69,99 Braun Series 3 - 320 Scheerapparaat besteld voor € 69,99. Volgens de website was dit apparaat op voorraad. Na dagen wachten werd er nog steeds niet geleverd. Ik heb Conrad gebeld en gevraagd waar het product bleef. Dit kon men niet zeggen aangezien het niet op voorraad was. Ik heb verzocht om de betaling terug te storten hetgeen bevestigd werd door Conrad per email:

Op uw verzoek hebben wij bestelling 1050885488 geannuleerd.
Het aankoopbedrag zal binnen enkele werkdagen teruggestort worden op uw rekening.
Tot op vandaag heb ik het bedrag nog niet terugontvangen ( 8 september 2014)

De oplossing

Direct het bedrag ad Euro 69,99 terugstorten op mijn Visa creditcard rekening

5 reacties

  1. Auteur
    FalconNL
    Datum
    Vandaag lees ik op de website van Conrad dat het betreffende type scheerapparaat Braun Series 3 - 320 Scheerapparaat op voorraad is, hetgeen onjuiste en misleidende informatie is.
  2. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Beste klant... We gaan even kijken wat er aan de hand is en wat de status van de terugbetaling is. We komen er later deze ochtend op terug.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
  3. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Beste klant... Onze excuses dat de terugbetaling langer heeft geduurd dan normaalgesproken het geval is. Het is nu in elk geval geregeld en het bedrag zal met enkele dagen op uw creditcard-overschrift te zien zijn.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
  4. Auteur
    FalconNL
    Datum
    Ik wacht de terugbetaling af...
  5. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Het gaat helemaal goed komen. Alles is goed gezet en in gang gezet aan onze kant. Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,
    Frank
    Conrad webcare

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen