Klacht Conrad.nl: Manco product bij levering

ErikBenig

Contactnr.1306414 ; #1301351;
Onder bovenvernoemde contactnr. Dacht ik in goede rede een oplossing te kunnen vinden voor een manco van mijn bestelling bij conrad.nl Zowel telefonisch als via mail ondervond ik weerstand met foto's van de bestelling tot weigering van acceptatie van mijn manco melding. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik het missende product niet heb gekregen en dat hun verstuurde foto niet was wat zij leverden.
Wat kan ik nu doen? Moet ik gewoon gaan betalen voor iets wat ik niet gekregen heb?
Is dit een manier van deze organisatie om zo geld te kunnen verdienen? Ik voel me echt op zijn boerenfluitjes afgewimpeld door deze organisatie. Ik wilde gewoon iets kopen als potentiële klant. Ik ben nu in overleg met mijn rechtsbijstandsverzekering omdat ik hier een donkere wolk zie hangen, in dit verhaal en dat ik toch moet gaan betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb.

Gewenste oplossing : uitlevering van het manco product anders een credit op de manco voor mijn bestelling onder opdracht nr.1966494989 .

Conrad.nl
    Geachte heer Erik Benig,

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, delen wij u het volgende mede:

Zoals eerder gemeld kunnen wij niet constateren dat uw bestelling onvolledig is aangekomen.

Wij hebben u voorzien van de foto's zoals de zending ons magazijn heeft verlaten. U heeft aangegeven dat uw zending niet beschadigd ontvangen is.
    Er is geen verschil ontstaan in het gewicht vanuit Duitsland en bij de eind controle van PostNL.

Het zeer onwaarschijnlijk dat u een incomplete zending ontvangen heeft.
    ErikBenig
    De door door hen aangegeven argumenten geven is voor mij geen reden om wederom aan te geven dat ik het aangegeven product niet heb mogen ontvangen. Ik ben toch niet gek? Hoe kan ik hun argumentatie checken? Een foto is toch zeker geen bevestiging van hun logistiek traject? Waar Ishtar bewijs van de eind controle van Post.nl? Heb in middels mijn rechtsbijstandsverzekering verzekering ingelicht zij lossen dit voor me op. Slechte organisatie die Conrad!!!
    Conrad.nl
    Wij blijven bij het door ons gepresenteerde bewijs van de foto en het gewogen gewicht. Tevens heeft u de zending ook in ontvangst genomen terwijl, als uw verhaal klopt, de zending toen dus al aanmerkelijk lichter moet hebben aangevoeld. We blijven bij ons verhaal. We zien uw reactie via de rechtsbijstand graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?