Klacht Conrad.nl: Na daar een gereedschapskoffer te hebben besteld met inhoud van zo 630,00 euro was kapot.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 479394
Gebruiker
ezeldaarbesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Problemen met het ophalen van een retour gereedschapskoffer. Na deze koffer defect was retour gezonden kreeg de zelfde koffer weer toegestuurd. Toen weer retour aan gemeld en de order geanuleerd.
Na tal van dreig mail van de kant van Conraad en veel bellen van onze kant met dat de koffer kant en klaar stond ingepakt om van uit de ptt opgehaald te worden. Deze waardeloze firma krijg het niet voor elkaar om een retour op te halen binnen een half jaar. En het toppunt is dat ze ons er van beschuldigen dat het fout ging en wij moesten het maar oplossen wel erg makkelijk van die ezel's daar. Wij konden een half uur gaan lopen met een zware gereedschapskoffer naar de ptt servicpunt te brengen gingen dreigen met incassoburo's en deurwaarders.
Wel erg onbeschoft en geen enkel compermi van hun kant veel kosten gemaakt met heel vaak bellen en lang in de wacht zitten tot je iemand aan de lijn krijg die er niks van begrijp zo werken wij eenmaal.

De oplossing

Een brief of mail met excuus en een waardebon voor de ellende van een half jaar lang en voor de gemaakte kosten telefoon en tijd die er ingestoken is van onze kant om te netjes op te lossen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ezeldaarbesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk heeft Conraad excuus aangeboden maar een waardebon die je ergens kan besteden nee hoor Wel een een korting als je daar weer wat besteld maar dat nooit meer want met zo firma kun geen zaken doen. Dus tevreden met de oplossing nee niet echt. Veel tijd en kosten gemaakt en dan weer zo afschrijf systeem. Niet tevreden met de oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen