Opgelost door Conrad.nl: Niet verlenen van toegezegde kortingen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 354152
Gebruiker
FWT
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf geeft persoonlijke 10% kortingsbonnen bij volgende bestellingen. Er staat geen termijn voor geldigheid of een zin zoals "geldt voor niet afgeprijsde producten".

Ik wil een product kopen en voer bij de afrekening de code in.

Vervolgens komt er een bericht "code is ongeldig". De code wordt opnieuw ingevoerd met hetzelfde resultaat.

De klacht kan niet schriftelijk worden ingediend

De oplossing

Niets want ik heb het product elders gekocht

3 reacties

  1. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Geachte heer Tijmann,

    Bedankt voor uw bericht.

    Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
    Het kan aan een technische storing op onze website hebben gelegen dat u de actiecode niet heeft kunnen gebruiken.

    Mocht u in de toekomst nog een bestelling willen plaatsen en u loopt opnieuw tegen hetzelfde probleem aan verwerken wij uw bestelling graag handmatig. U mag deze dan telefonisch (088-4285490) of per e-mail (business@conrad.nl) aan ons doorgeven.

    Met vriendelijke groet,

    Tara
  2. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Geachte heer Tijmann,

    Bedankt voor uw bericht.

    Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
    Het kan aan een technische storing op onze website hebben gelegen dat u de actiecode niet heeft kunnen gebruiken.

    Mocht u in de toekomst nog een bestelling willen plaatsen en u loopt opnieuw tegen hetzelfde probleem aan verwerken wij uw bestelling graag handmatig. U mag deze dan telefonisch (088-4285490) of per e-mail (business@conrad.nl) aan ons doorgeven.

    Met vriendelijke groet,

    Tara
  3. Auteur
    FWT
    Datum
    we zien wel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FWT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het zal nog blijken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen