Opgelost door Conrad.nl: Niet verlenen van toegezegde kortingen

content Opgelost
FWT

Het bedrijf geeft persoonlijke 10% kortingsbonnen bij volgende bestellingen. Er staat geen termijn voor geldigheid of een zin zoals "geldt voor niet afgeprijsde producten".

Ik wil een product kopen en voer bij de afrekening de code in.

Vervolgens komt er een bericht "code is ongeldig". De code wordt opnieuw ingevoerd met hetzelfde resultaat.

De klacht kan niet schriftelijk worden ingediend

Niets want ik heb het product elders gekocht

Conrad.nl
    Geachte heer Tijmann,

Bedankt voor uw bericht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
    Het kan aan een technische storing op onze website hebben gelegen dat u de actiecode niet heeft kunnen gebruiken.

Mocht u in de toekomst nog een bestelling willen plaatsen en u loopt opnieuw tegen hetzelfde probleem aan verwerken wij uw bestelling graag handmatig. U mag deze dan telefonisch (088-4285490) of per e-mail (business@conrad.nl) aan ons doorgeven.

Tara
    Conrad.nl
    Geachte heer Tijmann,

Bedankt voor uw bericht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Tara
    we zien wel

Het zal nog blijken

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?