Opgelost door Conrad.nl: Niet werkende cruise control - aanmaning ontvangen

Laurens

Afgelopen augustus bij Conrad.nl een Waeco cruise control pakket voor mijn auto besteld. Deze heb ik door mijn garage in laten bouwen, na een kleine 2 weken en 7.000 kilometer hield de cruise control op met functioneren. Vervolgens contact opgenomen met Conrad in september om te kijken wat er mogelijk is, daar ik 2 jaar garantie heb. Middels een medewerker van de klantenservice afgesproken dat ik onderdelen uit een nieuw pakket door mijn garage zou laten installeren.
Echter heb ik de auto DAGELIJKS nodig voor mijn werk, ik rijd ruim 10.000 kilometer per maand. Hierdoor dan ook nog nauwelijks tijd gehad om langs de garage te gaan met mijn auto. Tot op heden heeft de garage nog niet kunnen ontdekken waar de fout ligt. Ondertussen van Intrum Justitia Nederland een INCASSO mogen ontvangen waar ik uit opmaak dat ik het vervangend exemplaar + rente + incasso kosten mag betalen. Dit is natuurlijk niet de wijze waarop men met de klant omgaat. Ook vrijwel geen contact...

Conrad trekt de incasso terug. Ik zal volgende week een dag vrij nemen om de auto 1 dag bij de garage te laten zodat het product gemaakt kan worden met de onderdelen uit het 2de pakket. Hierna zal ik het 2de pakket direct retour sturen naar Conrad.

Conrad.nl
    Goedemorgen, we hebben zojuist telefonisch contact met je gehad. Alles is doorgesproken. De openstaande factuur wordt gecrediteerd en het probleem is daarmee opgelost.
    Laurens
    Geweldige afhandeling. Fout is direct toegegeven, incasso is teruggedraaid. Weer een tevreden klant ;-)

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?