Klacht Conrad.nl: Slechte service van Conrad

ElineB

Mijn Polar M600 is na 11 maanden stuk. Ik heb hem 9 april opgestuurd, horloge wordt ter reparatie aangeboden en daar wacht ik nu al 4 weken op. Mijn schema voor training van de Marathon zit erin en ik ben daardoor behoorlijk gedupeerd. Conrad zegt dat het nog wel 2 weken kan duren. 11 april ga ik dus zonder horloge op vakantie. Een Polar M600 is toch niet de goedkoopste horloge.
Het zal Conrad allemaal een zorg zijn, er is geen enkele vorm van begrip voor de situatie.

Een vervangende horloge

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses voor het lange wachten.
    Het horloge is inmiddels onderweg en zal met enkele dagen weer bij u aan worden geboden.
    U kunt de zending volgen met zendingnummer CC652729683DE van DHL.

Beste Tara,
    Een horloge die rond 12 uur nog niet gemaakt was en die in de middag van dezelfde dag als "gemaakt" retour is gestuurd aan mij......geeft mij niet veel hoop.
    Maar ik kan me vergissen.
    Bovendien ben ik bang dat ik het horloge niet voor mijn vakantie 11 mei krijg.
    Dus kan ik pas daarna checken en reageren.
    Dat wordt 24 mei

fijne dagen

ik verwacht geen reactie maar beoordeel en sluit gaat ook te ver, dus kies ik voor optie nw reactie

Bedankt voor uw reactie.

Onze afdeling Logistiek geeft aan dat het artikel gerepareerd naar u terug werd gestuurd.

Wij vernemen graag opnieuw mocht u nog problemen ondervinden.

ElineB
    Zie onderstaand de reactie van Polar Benelux, dus ik ben er niet gerust op.

Beste Eline,

Reparaties van dit type Polar worden enkel en alleen door het Service Center te Dendermonde in België uitgevoerd.
    In geval van reparatie of nazicht dient deze via onze website geregistreerd te worden voor reparatie en vervolgens naar ons toegestuurd te worden.
    Polar Benelux/Jason
    Geachte mevrouw Boerhof,

Heeft u het product reeds retour ontvangen?

ElineB
    Geen idee wat Conrad heeft gedaan. Er ligt een pakket thuis en ik ben op vakantie.
    Over dit pakket wordt verder niets gezegd, ook niet via de mail.
    Weet niet of het een nieuwe is of een gemaakte? Waarvan Polar Benelux zegt dat dat alleen gedaan mag worden door Polar zelf. Het blijft een Mysterie
    Geachte mevrouw Boerhof,

Zoals reeds aangegeven werd het artikel gerepareerd naar u teruggestuurd.

Mocht het defect niet verholpen zijn nadat u het artikel heeft gecontroleerd vernemen wij dat uiteraard graag van u.

Dag Tara,

Dat is geen antwoord op mijn vraag, die volgens mij niet zo moeilijk is
    WAT was er stuk en WAT is er gemaakt?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren