Klacht Conrad.nl: Veel te late levering

MC1965

Op 2 juni een tv besteld en betaald die vanaf 4 juni leverbaar zou zijn en op de website toen ook gemeld stond als zijnde in voorraad . Op 5 juni bericht ontvangen dat de zending onderweg was en binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd zou worden . Mooi niet dus...op de 13de pas een poging maar aangezien ik geen bericht van levering gekregen had was er dus niemand thuis . Op 14 juni klacht ingediend , tot op heden geen antwoord van Conrad . Nadat ik zelf via allerlei omwegen contact heb gekregen met het afleveringsbedrijf heb ik de tv dan gisteren eindelijk ontvangen . Maar niet dankzij enige inspanning van Conrad dus ....

Conrad.nl
    Geachte klant... Onze excuses dat deze zending zo lang op zich liet wachten. De bestelling is op juni 2014 vertrokken uit ons magazijn in Zuid-Duitsland en op 6 juni 2014 bij PostNL Cargo aangekomen. We zien daarna in de systemen van PostNL staan de vertraging die daar is opgetreden. We hebben dan ook een onderzoek opgestart met PostNL om te kijken wat er mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.Nogmaals onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
    MC1965
    De vertraging is oa ontstaan doordat u de tv als pakketpost heeft verstuurd terwijl u had moeten weten dat alles boven de 30 kilo naar stukgoed gaat . Stukgoed onderhoudt alleen contact met de verzender , u dus , die mij op de hoogte had moeten stellen van de leveringsdatum wat u verzuimd heeft . Excuses dus niet geaccepteerd . Bovendien vind ik het schandalig dat u op mijn klacht pas een reactie geeft als ik ermee in de openbaarheid kom !
    Conrad.nl
    Geachte klant... Elke zending die zwaarder is dan 30 kilo wordt onderdaad via PostNL Cargo verstuurd omdat PostNL pakket dergelijke zendingen niet accepteert. Bij Cargo is één en ander fout gegaan wat voor vertraging gezorgd heeft. Zoals reeds gemeld, zijn we daarom een onderzoek gestart om dit uit te zoeken en te bekijken hoe dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Conrad webcare
    MC1965
    Dan nog had u mijn mail naar uw bedrijf moeten beantwoorden . En zou u moeten toegeven dat de eerste fout toch echt bij Conrad ligt want de tv is door u als pakketpost aangeboden ! Een ding is zeker , ik zal met Conrad in de toekomst geen zaken meer doen en mijn ervaringen ook delen met anderen !

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?