Klacht Conrad.nl: Webshop zegt op voorraad, na bestelling ineens niet op voorraad.

Klachtnummer
# 183284
Gebruiker
FilippoR
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een tijd zoeken eindelijk te handvatten en scharnieren gevonden die ik nodig had.
Nou staat er dood leuk op de webshop dat het artikel op voorraad is, nu krijg ik na bestelling een email dat de levertijd 13 tot 14 dagen is, terwijl je als je het product op voorraad ziet staan, toch wel verwacht dat het op voorraad is, en binnen enkele dagen in huis kan hebben.

Gewenste oplossing

Een goeie oplossing van Conrad uit, en niet het slappe excuus van een bug in ons systeem wat ik bij meerdere klachten heb gelezen, je kan mij niet wijs maken dat een bug na een jaar nog steeds niet verholpen is, indien geen goede oplossing van conrad uit bestel ik niks meer bij deze webshop.

1 reactie

  1. Auteur
    Conrad.nl
    Datum
    Hi Richardo, wat vervelend dat de levertijd uitgesteld is. We adviseren je om klachten bij ons te melden via: https://www.conrad.nl/nl/service/contact/klachten.html zodat we snel kunnen reageren. Het pakket is 3 september bij je buren afgeleverd. Mochten we nog iets voor je uit kunnen zoeken dan horen we het graag. De bug in ons systeem is inmiddels opgelost, dus we willen graag verder uitzoeken wat er hier verkeerd is gegaan. Hiervoor ontvangen we je gegevens graag op webcare@conrad.nl

    Vriendelijke groeten,

    Andrea

    Webcare
    Conrad Electronic Benelux

Ook een klacht indienen over Conrad.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen