Klacht Consoleplaza.nl: Ps4 Levering

sebasvg

In November 2013 heb ik bij consoleplaza een ps4 gepreorderd zij vertelde mij dat ik op plek nummer 7 stond van de pre order lijst en dat ik er zeker van zou zijn dat ik de ps4 in december kon verwachten en daar over zou gebeld worden. Eind december ben ik maar eens langs gegaan omdat ik nog steeds niks hoorde van de winkel. Daar werd mij verteld dat ze enkele exemplaren hadden gekregen en die waren al uitgeleverd, ik zou zo snel mogelijk terug gebeld worden. In januari heb ik nog steeds niks gehoord dus ik ben weer langs gegaan en opnieuw kwam het zelfde verhaal. Nu eind februari word ik gebeld door consoleplaza met het verhaal we hebben 1 exemplaar binnen gekregen maar die is eigenlijk voor intern gebruik maar omdat wij onze klanten tevreden willen stellen bied ik u deze ps4 aan voor 500,- euro. Deze kost normaal 400,- euro maar omdat deze voor intern gebruik zou zijn kost deze 100,- euro extra.

Ik wil eerlijk behandeld worden want ik geloof er niks van dat er maar 1 exemplaar is binnengekomen 3 maanden tijd. Een oplossing kan zijn de ps4 met korting aanbieden.

Wij vinden dat Consoleplaza.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!