Klacht Constyle: Geen terugbetaling na retour sturen.

CharlotteD

Al enige tijd geleden heb ik 3 broeken besteld hier. 2 broeken waren prima, van de ander was de maat niet goed. Ik heb het bedrijf benaderd voor een retourticket (wat al enige tijd duurde voordat ik hier antwoord op had), waarna ik het opstuurde. Nu, minstens 4 weken later, heb ik nog niks gehoord over de terugbetaling.
Het gaat hier om een fors bedrag (voor een broek). Na 2 e-mails, nog steeds geen antwoord.

Ik wil heel graag dat het bedrijf zo spoedig mogelijk het geld terugstort op mijn rekening. Verder is een compensatie ook wel op zijn plek.

Constyle
    Beste Charlotte,

Erg vervelend dat het zo is gelopen. Zoals ik je zojuist per mail heb laten weten hebben wij de broek vorige week vrijdag in erg slechte staat ontvangen (zie een foto in de bijlage).

Ik denk dat er iets is misgegaan met het pakket bij de DPD. Ik wil je aanraden om volgende keer het niet te verpakken in een plastic boodschappentas, die gaan te snel stuk tijdens transport.

Het bedrag is inmiddels gecrediteerd en teruggestuurd.

Team Constyle

Ook een klacht indienen over Constyle?