Klacht Consubase: Consubase stelt mijn persoonsgegevens ter beschikking aan derden zonder mijn toestemming.

M.kopje

Consubase verstrekt voor commerciële doeleinden en zonder mijn toestemming mijn persoonsgegevens aan het autobedrijf BCS Pheifer in Sneek. Ik heb nooit een relatie van consubase geweest en weet niet hoe zij aan mijn persoonsgegevens zijn gekomen. Nu wil ik zeer binnenkort van consubase weten hoe zij!!! aan mijn persoonsgegevens zijn gekomen, doen zij dat niet, dan zal ik consubase een brief schrijven met een ultimatum, reageren zij dan nog niet, dan zal ik hiervan een melding maken bij de autoriteit persoonsgegevens en de gang maken naar een advocaat waarna een dwangsom per dag Volgt.

Consubase moet me zeer binnenkort (binnen een week) vertellen hoe zij aan mijn persoonsgegevens zijn gekomen.

Wij vinden dat Consubase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Consubase?