Klacht Consubase: negeren van nationaal postfilter

Klachtnummer
# 409109
Gebruiker
Jannes#321
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geadresseerd reclamedrukwerk van de Staatsloterij naar mij toegestuurd terwijl ik al jarenlang bij het postfilter ingeschreven sta en absloluut niets te maken heb met welke loterij dan ook. Papierverspilling, spam en onnodige milieubelasting.

Uiteraard heb ik mij direct uitgeschreven bij Consubase maar...IK HEB MIJ DAAR NOOIT INGESCHREVEN dus dit is de omgekeerde wereld.

Waarom negeert dit bedrijf het nationaal postfilter? Zijn er meer mensen met deze ervaring en die de moeite nemen een klacht in te dienen?

De oplossing

niet alleen voor mij, ze mogen dit ook bij andere adressen gewoon niet doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Consubase hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consubase?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen