Klacht Consument Centraal: Ongevraagde e-mailaanbiedingen

Klachtnummer
# 416265
Gebruiker
Kukeleku
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al enige tijd wordt ik bestookt door advertenties van ConsumentCentraal betreffende energieaangelegenheden. Omdat ik hiervoor geen enkele belangstelling heb is dit ook al verschillende keren doorgegeven aan info@actie-knaller.nl. Blijkbaar heeft dit niet geholpen.

Ik verzoek u dan ook dringend mij uit te schrijven voor deze ongevraagde mailing.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Otto J. Windhorst

De oplossing

Mij uitschrijven.

2 reacties

  1. Auteur
    Consument Centraal
    Datum
    Geachte,

    Vervelend om te horen dat u ongewenste e-mail ontvangt.
    U ontvangt de e-mail niet van ons maar van een publisher. Een publisher promoot onze uitingen via e-mail.
    Kunt u de originele e-mail naar ons forwarden (klantenservice@sendt.nl)? Dan kunnen wij aan de hand van de digitale footprint zien wie de publisher is en verdere stappen ondernemen.


    Alvast dank en excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Consument Centraal
    Datum
    Wij hebben tot op heden geen e-mail van u ontvangen (klantenservice@sendt.nl). Om het probleem te kunnen oplossen hebben wij de originele e-mail nodig, zo kunnen wij de verzender achterhalen en verdere stappen voor u ondernemen.

Ook een klacht indienen over Consument Centraal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen