Opgelost door Consumenten Advies Nederland: Aggressief, ongewenst telefonisch verkoop

content Opgelost
DeVeKa

Ik word periodiek gebeld door Consumenten Advies Nederland. Ze geven aan dat ik klant bij ze ben, en vragen of ik naar een andere leverancier over wil stappen. Ik heb meerdere keren in het verleden gezegd dat ik niet gebeld wil worden. Ik kan me ook niet herinneren dat ik me hier ooit voor heb aangemeld. Ze bellen voor adres(sen) waar ik ooit heb gewoond, voor verkeerde adres(sen), en ook voor adressen waar ik zelf geen contract(en) heb afgesloten. Ik weet dus dat het geen geldig contract is en dat mijn data ergens opgehaald is.

Als ik vraag om mij niet te bellen en aangeef dat ik geen klant ben of dat niet meer wil zijn, wordt er agressief op gereageerd.

Ja, ik wil meer betalen en ja, ik ben tevreden met mijn huidige leverancier.

Ik wil weten wanneer en onder welke omstandigheden ik klant ben geworden bij dit bedrijf. In het geval dat dat ooit is gebeurd wil ik mijn verband/contract met dit bedrijf ontbinden en niet meer benaderd worden. Als dit bedrijf op een andere manier aan mijn gegevens is gekomen, wil ik uit hun CRM verwijderd worden en niet weer gebeld worden.

Consumenten Advies Nederland
    Beste heer/mevrouw van Kruty,

U geeft aan ongevraagd gebeld te worden door ons bedrijf. Uw gegevens zijn echter niet bekend bij ons. Wij zullen u ook nooit vragen van leverancier over te stappen. We vermoeden dat u het hierbij heeft over het overstappen van energieleverancier. Wij, Consumenten Advies Nederland, zijn actief in de financiële dienstverlening (persoonlijke leningen). Wij bieden geen energie aan. Hopelijk lukt het u met deze informatie om de klacht bij het juiste bedrijf in te dienen.

Als er vragen zijn kunt u ons bereiken via info@consumentenadviesnederland.nl of op 030 68 69 333. Prettige dag verder!

Team Consumenten Advies Nederland

DeVeKa
Dan is er een ander bedrijf dat zich introduceert met jullie naam. Online zijn er meer klachten te vinden hierover, bijvoorbeeld: https://www.klacht.nl/consumenten-advies-nederland/ Wellicht is het handig dat jullie hiervan op de hoogte zijn.

Ook een klacht indienen over Consumenten Advies Nederland?