Klacht Consumenten Advies Nederland: Consumentenadviesbureau /-buro negeert het bel-me-nietregister - alweer.

M.H. van Raay

De mensen achter de Regionale Contractchecker, Postcodestroom, Execellent (xclnt) hebben alweer een nieuw bedrijf opgericht dat u een energieabonnement probeert aan te smeren: Consumentenadviesbureau / -buro. Trap er niet in!

Ach... Stoppen met bellen.
Maar dat probeer ik al jaren en ze blijven bellen.
Wat dom is, want ik trap er echt niet in.

M.H. van Raay
    Zoals verwacht, reageert dit bedrijf niet op de klacht.
    Dus nogmaals de waarschuwing: ga niet in zee met dit bedrijf! Ook niet als ze (alweer) onder een andere naam bellen. Teken nooit iets aan de deur of over de telefoon!
    Consumenten Advies Nederland
    Beste heer/mevrouw van Raay,

Uw klacht is gericht aan Consumentenadviesbureau / -buro, maar u plaatst de klacht onder onze naam Consumenten Advies Nederland. Wij hebben geen relatie tot het bedrijf dat u noemt/beschrijft. Wij, Consumenten Advies Nederland, zijn actief in de financiële dienstverlening (persoonlijke leningen). Wij bieden geen energie aan. Hopelijk lukt het u met deze informatie om de klacht bij het juiste bedrijf in te dienen.

Als er vragen zijn kunt u ons bereiken via info@consumentenadviesnederland.nl of op 030 68 69 333. Prettige dag verder!

Team Consumenten Advies Nederland

M.H. van Raay
Om te weten wat voor bedriegers de mensen van "Consumentenadviesbureau" zijn: kijk op https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31762067236 en https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0232051795 om te zien hoe ze mensen voortdurend lastig vallen, nota bene telkens vanaf andere telefoonnummers (zodat je ze niet kunt blokkeren). De website https://www.consumentenadviesburo.nl/ is zelfs zó gevaarlijk dat browser Firefox hem blokkeert! Kortom: koop geen stroom of gas van "Consumentenadviesbureau".

Ook een klacht indienen over Consumenten Advies Nederland?