Klacht Consumenten Belang Nederland : Consumenten misleiding Consumenten belang Nederland

Klachtnummer
# 372871
Gebruiker
J.A.M. Potters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Werd gebeld over energieaanbod, er werd gesuggereerd dat ze namens het energiecollectief van de consumentenbond belden waar ik vorige maand mijn energiecontract opnieuw heb afgesloten . Ik zou zogenaamd goedkoper uit zijn als ik over zou stappen naar hun leverancier heel verhaal wat dus niet klopt als ik prijzen vergelijk zou ik zelfs stuk duurder uit zijn. heb ook duidelijk aangegeven dat ik absoluut niet overstap via telefonisch aanbod. heb gezegd stuur maar informatie op.
Krijg binnen 1 minuut berichtje met zogenaamde persoonlijke afspraken en aanvraag voor nieuwe energiecontract . ik heb helemaal niets aangevraagd.
ik vind dit een behoorlijke vorm van consumenten misleiding .

De oplossing

Stoppen met mensen bellen en mij zeker niet meer bellen.,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Consumenten Belang Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consumenten Belang Nederland ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen