Klacht Consumenten Voordeel Nederland: Consumenten-voordeel, maakt misbruik van gegevens om zelf contracten af te kunnen sluiten. 030774065

I Voets

Wordt constant gebeld door telefoonnummer 0307740650, gelukkig geeft de smartphone aan dat het spam is. Maar uiteindelijk neem je toch een keer op, om er eindelijk vanaf te zijn.

Meldt er iemand van Consumenten-Voordeel te zijn, met al mijn persoonsgegevens & verbruiksgegevens en samen te werken met mijn energieleverancier om een goedkoper contract af te sluiten.

Daar trap ik niet in. Iets verder navragen, geeft duidelijk dat deze meneer niet van mijn energie leverancier is, maar een onafhankelijk bedrijf is, dat mij een nieuw contract wil aansmeren.

Je reinste boeverij, bedrog en acquisitie van de laagste soort!

Sorry! Ik sta in het "bel-me-niet" register en ben volkomen on-gecharmeerd van dergelijke charlatan praktijken!

Al mijn gegevens wissen uit jullie database en nooit meer bellen!

En mits mogelijk, aangifte en verdere stappen, liefst wettelijke met een boete als resultaat!

Bevestiging dat mijn gegevens verwijderd zijn. Ook bij hun partners en andere eventuele externe bedrijven waar zij zaken mee doen.

I Voets
    Nog steeds geen reactie mogen ontvangen

I Voets
Het heeft geen zin, als je commerciële acquisitie bedrijven geen consequenties oplegt, Ze blijven gewoon door gaan... Dus of een melding hier nu werkelijk helpt? Ik betwijfel het!

Ook een klacht indienen over Consumenten Voordeel Nederland?