Klacht Consumenten Voordeel Nederland: Ga aan het werk met een oplossing te komen en neem de telefoon op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271594
Gebruiker
grietje2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze hebben zonder toestemming overgeschreven naar andere energie maatschappelijk heb hen daar over gebeld krijg ik mail dat ze het ongedaan maken en nu krijg ik van E-ON mail dat ik daar klant ben terwijl ik mail van consument voordeel heb gehad dat zei het overstappen ongedaan gingen maken.Maar nu krijg ik van mijn oude leverancier een boete .Nu ik bellen maar je wordt echt níet terug gebeld door consument voor deel wat te doen

De oplossing

Dat ik terug gebeld wordt met een oplossing anders gaat de advocaat maar aan de slag ik heb van hen een mail daar ik een bevestiging heb dat zei het ongedaan gingen maken ha ha daar was de advocaat blij mee.

1 reactie

  1. Auteur
    grietje2
    Datum
    Waarom neemt CONSEMENTENVOORDEEL GEEN KONTACT OP.........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
grietje2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal geen contact geweest consumenten voordeel heeft niks van hen laten weten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumenten Voordeel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen