Klacht Consumenten Voordeel Nederland: Leugens

A Stokman

Ik werd gebeld door een dame, die mij vertelde dat mijn energie rekening omlaag kon. Ze had al mijn gegevens al en wist precies wat ik verbruikte en hoeveel ik betaal. Op een gegeven moment , na veel wantrouwen eigenlijk al van mijn kant, zei ze dat ze mij een sms’je ging sturen met een link, in die link moest ik ergens op klikken en dan zou ik info per mail ontvangen. Toen ik de sms kreeg heb ik tegen haar gezegd dat er staat dat ik, bij het aanklikken, een contract aanging met een andere energieleverancier. De dame zei, een beetje gepikeerd, omdat ik het wel een paar keer tegen haar gezegd had dat er stond van dat contract, dat ik niet moest schrikken van die tekst en dat het echt alleen voor de info in mijn mail zou zijn. Zo stom als ik was toch op die link geklikt. Dame was snel klaar met mij en hing op. En nog geen seconde later krijg ik een mail dat ik dus idd een nieuw contract had van een andere energie leverancier. Ik heb direct op die mail gereageerd maar niets meer van gehoord. Het telefoon nummer gebeld wat ik had gekregen van de dame, geen gehoor, moest maar per mail doen. Mail gestuurd niets van gehoord. Maandag de energiemaatschappijen gebeld dat ik geen contract wil en uitgelegd dat ik gewoon voorgelogen ben door een gewiekste dame aan de telefoon. Geweldig hoor, mensen die zelf beter worden van het liegen tegen andere mensen. Want waarschijnlijk krijgt de dame in kwestie provisie voor elk verkocht contract. Energiemaatschappij ook niet blij want door de leugens van de dame van consumentenvoordeel wilde ik ook niet meer vergelijken en dus geen nieuwe klant zijn.

Ik wens excuus van de dame in kwestie. Ze kan waarschijnlijk wel gevonden worden aan de hand van haar werkschema en mijn naam.
En ik wens excuus van consumentenvoordeel en dat ze hun personeel beter instrueren om niet tegen de klanten te liegen.

Ook een klacht indienen over Consumenten Voordeel Nederland?