Klacht Consumenten Voordeel Nederland: Ongewilde telefonische verkoop met de kans op vastzitten aan een te duur contract

Klachtnummer
# 389615
Gebruiker
HandigeMarter#422
Datum
0 reacties

Details

De klacht

gebeld door consumentenvoordeel. Ze pretenderen samen met mij te kijken of ik nog wel aan de goede kant sta met mijn energiekosten. Ik gaf aan niets te willen kopen. De mevrouw zou even in een systeem inloggen en kunnen zien of ik niet te veel zou betalen. Ze wilde al mijn gegevens, achternaam en geboortedatum. Ook vroeg ze om duidelijk “ja” te zeggen. Ik vertrouw dit zaakje niet. De dame werd wat gepikeerd toen ik zei dat ik niets wilde kopen. Dit kon niet via de telefoon, dit moest per mail. Dus toch wat verkopen. .... Mensen trap hier niet in!

De oplossing

Stoppen met deze praktijken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consumenten Voordeel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen