Klacht Consumenten Voordeel Nederland: Word weken gestalkt terwijl mijn nummer geheim is

Vja

Al diverse weken dagelijks gebeld worden door een nr van de onderneming na Google achter gekomen woe het was. Iedere keer nr geblokkeerd maar toch weer gebeld met ander nr. Het rare is dat ik geregistreerd sta bij het bel me niet register en mijn nr (zakelijk) als zodanig gerigistreerd staat dat ik niet gebeld mag worden door verkopers.
Vandaag opgenomen omdat ik het zat was. Kreeg een jongen aan de lijn die volledig op de hoogte was van al mijn gegevens ook dit mag en kan niet want dit staat gerigistreerd als geheim. Heb meteen de naam van deze persoon gevraagd maar reageerde echter zeer agressief hierop terwijl die wel al mijn gegevens wist.
Heb het contact per direct beëindigd en mede gedeeld dat als ze me weer bellen ik per direct aangifte ga dien wegens misbruik van beschermende privé gegevens.
Heb het bedrijf nagetrokken maar is verder niks over bekend behalve dat het een eilanden bv is kortom oplichters.

Per direct het bedrijf opdoeken en de eigenaren vast zetten wegens het illegaal misbruik van privé gegevens.
Respect hebben voor het feit dat mensen niet willen en niet gaan stalken.

Ook een klacht indienen over Consumenten Voordeel Nederland?