Klacht Consumentenbond: 10,- beloofd bij overstap naar andere internetprovider, na half jaar nog niet overgemaakt.

Neel68

Op 23 november 2019 word ik gelokt door de Consumentenbond om over te stappen naar een Alles-in-een internetprovider. Als dank voor het overstappen krijg ik 10,- cadeau. In december stap ik over. In januari bel ik waarom die 10,- nog niet is overgemaakt, de klantenservice meldt dat dat wel 3 maanden kan duren.

Op 28 maart jl. bel ik wederom, in de bevestigingsmail staat dat ik binnen 3 dagen bericht zal krijgen hierover, dat wordt 3 weken, op 17 april krijg ik de volgende mail:

Geachte mevrouw [verwijderd door moderator i.v.m. privacy], hartelijk dank voor uw e-mailbericht over het overstappen.
Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw vraag aan ons kenbaar te maken. Zojuist heb ik uw bericht ter beoordeling intern doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Indien zij aanvullende informatie nodig hebben nemen zij contact met u op. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de afdeling Dienstverlening & Advisering. U bereikt ons op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur via telefoonnummer (070) 445 45 45.
Consumentenbond
[verwijderd door moderator i.v.m. privacy]
medewerker Dienstverlening & Advisering
ref:_00D0N1ODvs._5003V2CUmR:ref

Op 28 april bel ik nog maar weer eens, ik krijg na 24 minuten een mevrouw aan de lijn die haar verontschuldigingen aanbiedt, [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] heeft i.p.v. dat hij de mail doorgezet heeft naar een andere afdeling, de zaak GESLOTEN…

Je zou nu denken, deze mevrouw gaat me nu acuut helpen, maar ik word opnieuw in de wacht gezet omdat ze me door gaat verbinden naar de betreffende afdeling die dat geld kan overmaken.

36 minuten later krijg ik [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] aan de lijn. Zij is nog steeds niet van de desbetreffende afdeling, ze is van Pricewise. Zij belooft me dat zij de 10,- na 4 maanden en ettelijke telefoontjes en mailtjes later, alsnog gaat overmaken. Geen woord van excuus en ik ben heel benieuwd of het geld op mijn rekening komt.

Het is vandaag 7 mei (een half jaar later na mijn overstap), en ook mevrouw [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] heeft GEEN GELD overgemaakt....trap er niet in, de mooie praatjes van de Consumentenbond. Andere bedrijven genoeg te verwijten, maar zelf geen haar beter.

Zorgen dat deze week het geld overgemaakt wordt en de desbetreffende afdelingen bevragen wat hier aan de hand is. En geen beloftes meer doen die je niet na gaat komen.

Neel68
    Er wordt gewoon niet gereageerd door de Consumentenbond, dat is toch wel echt erg...
    Geachte,

Wat ontzettend vervelend te moeten lezen hoe uw ervaring met de Consumentenbond is verlopen. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling u lang te moeten laten wachten op een reactie. Mede door de Corona crisis kampen wij met een enorme drukte en kan het zijn dat een reactie langer dan gebruikelijk op zich laat wachten.

In uw geval is door een menselijke fout uw vraag niet goed uitgezet, waardoor u nog langer heeft moeten wachten op een antwoord. Wij bieden onze welgemeende excuses hiervoor aan.
    De Consumentenbond werkt samen met de samenwerkingspartner Pricewise om de alles in 1 vergelijker overstap te regelen. Vragen over een overstap verlopen via deze afdeling. Indien contact wordt opgenomen met ons algemene nummer klopt het dat u nog moet worden doorverbonden naar de alles in 1 vergelijker service. Zoals aangegeven hebben wij door de Coronacrisis een langere wachttijd aan de telefoon waardoor u helaas lang in de wacht heeft moeten staan, ook bij het doorverbinden. Wij vinden dit heel vervelend en werken hard om de wachttijd zo kort mogelijk te houden.

Uit uw bericht maken wij op dat de laatste persoon die u heeft gesproken iemand is geweest van de overstapservice en deze heeft aangegeven dat de Cashback zo snel mogelijk zou worden overgemaakt. Gezien dit via hen loopt, hebben wij de overstapservice gevraagd om hier nog verder een inhoudelijke reactie op te geven. Zij zullen zo snel mogelijk u van een reactie voorzien.

Nogmaals onze excuses.

Een fijne dag verder en alvast een prettig weekend.

Met vriendelijke groeten,
    Neel68
    Inderdaad, er heeft iemand gereageerd van Pricewise, een zekere [verwijderd door moderator i.v.m. privacy], maar net als de [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] en de [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] voor hem, heeft hij er wederom NIET voor gezorgd dat het geld zoals hij op 15 mei jl. beloofde op mijn rekening zou staan. Inmiddels zijn we 5 maanden verder en het lukt maar niet om een belofte, gedaan door een Consumentenorganisatie! na te komen. Dit begint wel erg bizar te worden, vind u niet?
    Neel68
    Ik heb alweer gereageerd, zie hierboven bij de klacht, dat ondanks dat een medewerker heeft beloofd het geld op 15 mei over te maken, dit wederom, net als de vorige keren, niet gedaan is.
    Geachte,

Dank voor uw bericht. Mijn collega heeft u zojuist gesproken en toegelicht hoe dit probleem is veroorzaakt. Het bedrag is inmiddels gestort op uw rekening. Onze excuses voor het eerdere ongemak en de verlate reactie.

Wij wensen u een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?