Klacht Consumentenbond: 5 kwartier in de wacht gestaan

Klachtnummer
# 9493
Gebruiker
ron wijbregt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een mail gekregen dat ik een nummer moet bellen, dit deed ik en heb een uur en 15 minuten in de wacht gestaan zonder enig resultaat

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Wijbrecht, Uit uw bericht is het voor mij helaas onduidelijk welk nummer u heeft gebeld en waarvoor u belde. Niet dat dit echt van toepassing mag zijn, want het is natuurlijk erg vervelend als u zo lang bij ons in de wacht moet staan. Waarvoor wilde u ons bereiken?
    Als u uw gegevens aanvult, kan ik u even bellen om uw vraag alsnog af te handelen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Romy Penningnieuwland
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?