Klacht Consumentenbond: Aan het (telefoon)lijntje houden

er van der em

Maar liefst 2min.37sec. nodig om een minigids te bestellen, waarvan ca. 2 minuten met afschuwelijke muziek in de wachtrij!
Kan dat niet anders, bijvoorbeeld via internet bestellen, zoals vroeger gebruikelijk was? Of moet de consumentenbond op deze manier een extra centje bijverdienen.......?

Consumentenbond
    Geachte heer/mevrouw van der Markt,Momenteel kiezen wij ervoor om een contactmoment met de (niet)leden te creëren voor de bestelling van een minigids. Wellicht dat wij dit op een later moment bijstellen en de minigids ook online aanbieden.
    Wanneer er lange wachttijden zijn bieden wij de optie om uw telefoonnummer achter te laten. Dan bellen wij u op een later, rustiger moment terug om de bestelling te verwerken.
    Wellicht dat u daar in de toekomst gebruik van kan maken, in ieder geval excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groet,M.ChotkanTeam Social Media
    Geachte meneer/mevrouw M.Chotkan,
    ik vind dit echt geen oplossing.
    Oplossing die u voorstelt is dat u een misschien in de toekomst een oplossing heeft. Zo'n "oplossing" verwacht ik niet van de Consumentenbond. U bent er voor de leden en moet service verlenen aan uw leden.
    In het algemeen valt het mij op dat de Consumentenbond steeds vaker marketingstrategieën volgt, die in het commerciële bedrijfsleven worden toepast.
    Met vriendelijke groet.
    Consumentenbond
    Geachte heer Van der Markt,Ik kan me voorstellen dat u het als prettig zou ervaren als u de minigidsen online zou kunnen bestellen. Uw suggestie hebben wij doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Bij grote drukte bieden we daarom de mogelijkheid om uw contactgegevens in te spreken, zodat u op een geschikte tijdstip door een van onze medewerkers wordt teruggebeld.De ervaring leert dat het in de avonduren, rond 18.00 uur, het makkelijkst is om direct een medewerker aan de lijn te krijgen. We zijn iedere werkdag geopend van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag tot 17.30 uur. U kun er ook voor kiezen om te bellen met de afdeling Service op het volgende telefoonnummer: 070 445 45 45.Met vriendelijke groet,Muhlise Yetim
    Klachten coördinator
    er van der em
    Ik voel een Youp van 't Hek aankomen. ;-)))

er van der em

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?