Klacht Consumentenbond: Aanvraag Belasting MiniGids

YVONNE

Zoals bovenbeschreven zitjemeteenvast aan eenabonnement Endat halen ze van je rekening af bij deze moeten jullie je diep schamen Ik ga dus ook mijn BANK blokkeren en als het zo moet gaan hou het dan maar lekker MEVR>Y>W>van MOOK.!E.MAIL.ywvanm@gmail.com

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Mook,Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan, onterecht vast te zitten aan een abonnement. Graag geef ik u mijn reactie.18 februari jl. heeft u de gratis minigids Belastingaangifte besteld. U heeft hiernaast toestemming gegeven om voor 2 maanden voor €2,- kennis te maken met de Consumentengids plus online. Wij hebben u een bevestiging gemaild van het proeflidmaatschap.
    Ik begrijp echter dat u geen interesse heeft in het proeflidmaatschap en het wilt houden bij de gratis minigids Belastingaangifte. Ik heb uw verzoek dan ook per direct ingewilligd door het proeflidmaatschap te annuleren. Het kan zijn dat u een dezer dagen een Consumentengids ontvangt. De verzending van de gids kan ik helaas niet tegenhouden. U hoeft deze gids dan ook niet te retourneren. Mijn excuus voor het ongemak. Ik vertrouw erop uw klacht op correcte wijze te hebben behandeld en wens u een prettige dag toe!Met vriendelijke groet,Muhlise
    Service en Advies medewerkster
    YVONNE
    Ik wacht af of er nog meer reacties zijn geweest op het feit dat je een Minigidsaanvraagd betreft hulp bij het invullen Belasting smeren ze je een Abonnement aan Heel lastig!
    Consumentenbond
    Geachte mevrouw Mook,
    Jammer dat u ervaart dat wij u een abonnement aansmeren. Nogmaals wil ik u mijn reactie geven.
    Ik kan u verzekeren dat dit niet het standpunt vanuit de Consumentenbond is. De Consumentenbond is een ledenvereniging en we bestaan op kosten van onze trouwe leden. De minigids bieden wij gratis aan en hiernaast vragen wij of u eventueel zou willen kennismaken met de Consumentenbond. Hiervoor bieden wij een proeflidmaatschap aan. Wij proberen volledig onze klanten te communiceren betreffende het aangaan en opzeggen van het lidmaatschap. We zijn overigens ook erg coulant, zo ook in uw situatie, om het proeflimaatschap te annuleren.
    In het vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben wens ik u een fijne dag toe.Met vriendelijke groet, Muhlise
    Service en Advies medewerkster

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?