Klacht Consumentenbond: aanvraagprocedure minigidsen

19 juni 2013 klacht ingediend; geen reactie
15 augustus een herinnering; geen reactie
Het gaat over de omslachtige en consumentonvriendelijke manier van aanvragen van minigidsen. Verzoek tot terugkeer van aanvraag via de site. Al diverse keren aangekaart, maar geen reactie.

antwoord op mijn vraag

Consumentenbond
    Geachte heer Yska,Helaas kan ik geen eerdere klacht van u terugvinden in het systeem. Daarom geef ik u graag hier onze reactie betreft het aanvragen van onze minigidsen.De acties met de minigidsen zijn gericht op ledenwerving. De Consumentenbond is een ledenvereniging en wordt gefinancierd uit de ledencontributie. Het is dus van groot belang om de ledenstand op peil te houden zodat wij ons werk op het gebied van onderzoek, testen en maatschappelijke belangenbehartiging kunnen blijven doen.De Consumentenbond gebruikt de Minigidsen om in persoonlijk contact te komen met zowel leden als niet-leden. In een telefoongesprek kunnen we de bellers ook meteen meer vertellen over het werk dat wij doen. Hiermee hopen wij dat mensen ons daarin willen ondersteunen door lid te worden. Mensen die al lid zijn, wijzen wij op de voordelen van een aanvullend abonnement op één van de andere gidsen van de Consumentenbond. Verder krijgen wij met deze telefoontjes ook een goed beeld van wat er leeft bij consumenten en of bellers nog met bepaalde kwesties zitten, waar wij bij kunnen helpen. Met bestellingen via internet zouden wij deze mogelijkheden allemaal missen.
    familieyska
    Er wordt niet ingegaan waarom de minigids niet meer te bestellen valt via de site.
    Consumentenbond
    Geachte heer Yska,Met bestellingen via internet zouden wij de mogelijkheid missen om in gesprek te komen met leden en niet-leden.
    Daarom is ervoor gekozen om de minigidsen via het gratis telefoonnummer 0800-6161 aan te bieden.Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    familieyska
    Ik heb tweemaal een brief geschreven, maar de Consumentenbond beweert deze niet te hebben ontvangen. Vreemd. De uitleg over de procedure is helder, maar hoe consumentonvriendelijk dit is wordt niet op ingegaan. Dat is waar de klacht echt om gaat.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?