19 juni 2013 klacht ingediend; geen reactie 15 augustus een herinnering; geen reactie Het gaat over de omslachtige en consumentonvriendelijke manier van aanvragen van minigidsen. Verzoek tot terugkeer van aanvraag via de site. Al diverse keren aangekaart, maar geen reactie.
Er wordt niet ingegaan waarom de minigids niet meer te bestellen valt via de site.
Auteur
Consumentenbond
Datum
Geachte heer Yska,Met bestellingen via internet zouden wij de mogelijkheid missen om in gesprek te komen met leden en niet-leden. Daarom is ervoor gekozen om de minigidsen via het gratis telefoonnummer 0800-6161 aan te bieden.Met vriendelijke groet,M.Chotkan Consumentenbond
Auteur
familieyska
Datum
Ik heb tweemaal een brief geschreven, maar de Consumentenbond beweert deze niet te hebben ontvangen. Vreemd. De uitleg over de procedure is helder, maar hoe consumentonvriendelijk dit is wordt niet op ingegaan. Dat is waar de klacht echt om gaat.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Consumentenbond?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.