Klacht Consumentenbond: abbonementsplicht voor verdere informatie naar producten

Klachtnummer
# 4482
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb vorige week gezocht naar led tv's recenties e.d. toen kwam ik op jullie site waar ook tests gedaan waren ik wilde de resultaten bekijken waarna ik doorgestuurd werd naar een pagina waarop stond direct de resultaten bekijken neem abbonement consumentengids.
hier stond geen prijs bij en was ook niet te vinden ik heb dit daarom geaccepteerd in de veronderstelling dat dit gratis was. en ik de tv recenties wou zien om beter een beslissing te maken. in de mail die ik hierop kreeg stond dat het voor het eerste jaar €30 zou zijn. ik wil geen abbonement en heb daarom richting afzender gereageerd maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. stop deze zwendel en dat bij notabene jullie eigen bedrijf (consumentenbond)

graag een reactie,


mvg micheal mudlack

De oplossing

draai het terug en maak het abbonement ongedaan!

vermeld voortaan de eventuele prijs van te voren en niet nadat iemand iets geaccepteerd heeft!

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Mudlack,Wij willen u op de hoogte stellen van het feit dat wij het abonnement per direct hebben beeindigd. De factuur mag u zien als niet verzonden en eventuele gidsen mag u houden. Met vriendelijke groet,Ravindra Dubar
    Medewerker Service & Advies

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen