Opgelost door Consumentenbond: abonnement consumentenbond

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80484
Gebruiker
kim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot mijn verbazing kreeg ik steens acceptgiro's van de consumentenbond. Na telefonisch contact blijkt er op één persoon, ik dus twee abonnementen te bestaan. Er zijn niet eens inliggegevens en de gids heb ik nimmer ontvangen en wil deze ook niet. Mijn abonnement.op naam van Bervoets is opgezgd maar op naam van knikker niet. Ik moet betalen van de consumentenbond maar ik heb maar een abonnement afgesloten en dezelfde week weer opgezegd. Ik ben niet van plan.de rekeningen te voldoen.

K. De knikker

De oplossing

Zelfde opzegging net als op naam van Bervoets. Is tenslotte één persoon. Er is automatisch geïncasseerd voor iets wat ik niet heb en al heb opgezegd. Gaarne geld retour en kwijtschelding openstaande rekeningen

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte mevrouw de Knikker, Inderdaad stonden er 2 aanmeldingen op uw adres geregistreerd. Deze hebben beiden 'Online' plaatsgevonden, dus zonder tussenkomst van een Consumentenbond medewerker. Hiervan is er 1 inderdaad binnen de actieperiode opgezegd en 1 is er doorgelopen. Ik heb het abonnement dat doorgelopen is opgezegd met terugwerkende kracht per 31.07.2014. U bent ons dus niets verschuldigd hierover. Mijn collega welke u vandaag heeft gesproken, heeft dit ook al aan u doorgegeven. Zij stelde echter alleen de vraag waarom er pas na 4 maanden gereageerd is, omdat we hier wel zien dat de gidsen verzonden zijn. (Vreemd dat deze niet zijn aangekomen).
    Wellicht is dit niet goed overgekomen. Maar de factuur kunt u negeren.Ik hoop uw klacht op deze manier toch nog goed opgelost te hebben en wens u een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,Stephen
    Afdeling Service en Advies
  2. Auteur
    kim
    Datum
    Heel hartelijk dank.. De medewerker van vanochtend wilde het beëindigen per 30-09 en ik had dan augustus en september moeten betalen. Als het was opgelost zoals nu is gebeurd had ik nooit een klacht hoeven neerleggen. Heel veel dank voor de oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen