Klacht Consumentenbond: Afmelden

Klachtnummer
# 29258
Gebruiker
J. Ramakers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mevrouw/meneer.
Werkelijk niet normaal, dat ik zoveel uren heb moeten ronddolen, om mijn proefabonnement juist bij u, op te zeggen. Het gaat om het gratis proefabonnement van 2 maanden, (waarvan ik zonet de 1e consumentengids kreeg toegestuurd), dat ik graag zag beeindigd na de 2e zending.
Mijn gegevens:
J. Ramakers
Leeuwerikstraat 37
5711cb Someren
0493843723
jozra@upcmail.nl
proef-lid-nummer: 0020981832
Reden: Voor mijn incidentele en specifieke info, kan ik toch beter naar de bieb gaan.
Tip: U zou n's kunnen testen, hoe iemand met een gemiddeld opleidingsnivo, mijn (hopelijk voormalig) probleem oplost, zodat u 'n indruk kunt krijgen van waar 'n normaal mens mee kan zitten.
Ondanks dat dit wellicht niet de reguliere weg is om mijn proef te beeindigen, hoop ik, dat u mijn poging toch accepteerd, zodat mijn eerdere gunstige gedachten omtrent uw bond, weer enigszins hersteld worden. Dank dan voor uw inbreng daarbij.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Ramakers, Wat jammer dat u het proeflidmaatschap wil opzeggen!Uiteraard respecteer ik uw besluit en heb ik het abonnement per 31 juli 2013 stopgezet.
    Hiervan ontvangt u een bevestiging per e-mail. Bedankt voor de suggestie betreft het verbeteren van onze dienstverlening!Met vriendelijke groet, Romy Penningnieuwland
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen