Klacht Consumentenbond: Afmelden

J. Ramakers

Mevrouw/meneer.
Werkelijk niet normaal, dat ik zoveel uren heb moeten ronddolen, om mijn proefabonnement juist bij u, op te zeggen. Het gaat om het gratis proefabonnement van 2 maanden, (waarvan ik zonet de 1e consumentengids kreeg toegestuurd), dat ik graag zag beeindigd na de 2e zending.
Mijn gegevens:
J. Ramakers
Leeuwerikstraat 37
5711cb Someren
0493843723
jozra@upcmail.nl
proef-lid-nummer: 0020981832
Reden: Voor mijn incidentele en specifieke info, kan ik toch beter naar de bieb gaan.
Tip: U zou n's kunnen testen, hoe iemand met een gemiddeld opleidingsnivo, mijn (hopelijk voormalig) probleem oplost, zodat u 'n indruk kunt krijgen van waar 'n normaal mens mee kan zitten.
Ondanks dat dit wellicht niet de reguliere weg is om mijn proef te beeindigen, hoop ik, dat u mijn poging toch accepteerd, zodat mijn eerdere gunstige gedachten omtrent uw bond, weer enigszins hersteld worden. Dank dan voor uw inbreng daarbij.

Consumentenbond
    Geachte heer Ramakers, Wat jammer dat u het proeflidmaatschap wil opzeggen!Uiteraard respecteer ik uw besluit en heb ik het abonnement per 31 juli 2013 stopgezet.
    Hiervan ontvangt u een bevestiging per e-mail. Bedankt voor de suggestie betreft het verbeteren van onze dienstverlening!Met vriendelijke groet, Romy Penningnieuwland
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?