Opgelost door Consumentenbond: belastinggids 2015 niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97627
Gebruiker
bert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte,
Tot heden van u geen belastinggids 2015 aangaande aangifte 2014 ontvangen,
terwijl in "mijn consumenten" staat aangegeven bij status bestelling "afgehandeld"!
Wanneer ontvang ik deze gids?
Met vriendelijke groet,
Bert Diender

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Diender,Dank voor uw bericht. Erg vervelend om te moeten vernemen dat u uw Belastinggids 2015 nog niet heeft ontvangen. Uit de gegevens maak ik op dat dit mogelijk te maken heeft met een ander huisnummer dat in de bestelling stond. Wellicht dat de gids bij de buren terecht is gekomen?Om u in ieder geval zo snel en juist mogelijk tegemoet te komen stuur ik u de Belastinggids 2015 alsnog na. U kunt deze binnen maximaal 4 werkdagen van ons verwachten. Onze excuses voor het mogelijk ontstane ongemak.Ik wens u een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,Stephen
    Afdeling Service en Advies
  2. Auteur
    bert
    Datum
    Op de klacht is goed gereageerd en is inmiddels verholpen.
    Dank voor de bijdrage in deze.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen