Klacht Consumentenbond: Benaderd door GNN incassobureau met een telefonisch bandje

Klachtnummer
# 266520
Gebruiker
Carla Wetter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen,
Vele malen word ik telefonisch benaderd door GNN incassobureau. Er spreekt dan een bandje dat mij verteld dat ik een vordering heb openstaan bij de consumentenbond. Er wordt mij gevraagd te beantwoorden met 1 of ik mevr Wetter ben en 2 als ik dat niet ben. Ik vertrouw dit niet dus hang de telefoon op.
Na contact te hebben gehad met de consumentenbond sta ik helemaal niet te boek dat ik een openstaande rekening heb. Heb ook nooit wat van de consumentenbond ontvangen! Ik ben hier erg van geschrokken en vind het heel vervelend dat ze mij telkens benaderen.

Tevens vind ik het geen manier om mensen te benaderen!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Wetter,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op het klachtenkompas.

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact enkele minuten terug bevestig ik hierbij dat de openstaande vordering inmiddels is ingetrokken. Aangezien bij het aangaan van uw kennismakingslidmaatschap op 21 december 2015 onjuiste adresgegevens zijn genoteerd heeft u inderdaad nooit iets van ons mogen ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor, wilt u alsnog gebruik maken van een kennismakingsperiode? Dan vernemen wij dat uiteraard graag.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Karan

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen