Klacht Consumentenbond: Beperking in gebruik CB tool app

Klachtnummer
# 55566
Gebruiker
Gerard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als lid van de Consumentenbond maak ik graag gebruik van de hulpmiddelen die zij voor hun leden ontwikkelen, Het gebruik van het nieuwe CB tool is voor mij niet mogelijk omdat ik zowel op mijn telefoon, tablet en desktop Windows 8.1 gebruik. Zeker voor een consument gerichte organisatie vind ik het eigenlijk niet aanvaardbaar dat men mij of dwingt een ander medium aan te schaffen of de app niet te gebruiken. Dit is ook een slecht voorbeeld voor andere organisaties.

De oplossing

Maak de CB tool app ook beschikbaar voor Windows 8.1

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Consumentenbond is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen