Klacht Ikea: beschadiging armleuning bureaustoel, ikea wil geen garantie geven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481386
Gebruiker
J.M. Boshamer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BueauStoel bij ikea gekocht, gaat kapot leer laat los na nig geen jaar. Ikea zegt, je hebt hdm niet bij ons gekocht heb de bon nog. Ook is het nu ineens gebruikersschade , volgens hen door ring of horloge draag beide nooit

De oplossing

Nieuwe stoel of leuningen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ikea hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Boshamer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waar ik recht op heb, nieuwe armleuning .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ikea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen