Klacht Consumentenbond: Blijf maar mail ontvangen

Klachtnummer
# 45861
Gebruiker
R.G. Kaaijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben geen lid meer..
Ik heb gebeld, gemaild, vele malen uitgeschreven voor ontvangst nieuwsbrief, niets helpt, ik blijf maar mail ontvangen!

De oplossing

Stoppen met mailen

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Kaaijk,U liet ons weten dat u -ondanks meerdere afmeldingen- nog steeds onze email nieuwsbrief ontvangt.
    Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is, daarom bied ik mijn excuses aan.Naar aanleiding van uw bericht heb ik de toezending van onze email nieuwsbrief definitief voor u stopgezet. Het kan enige tijd duren voordat dit in alle systemen is verwerkt maar de toezending zal spoedig stoppen.Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop u zo voldoende te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen