Klacht Consumentenbond: Consumentebond is niet bereikbaar en laat niets van zich horen.

Klachtnummer
# 395174
Gebruiker
Consumentenonzin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Boek besteld en na 1 week nog niets vernomen. Bellen voor informatie, dan in de wachtrij, na 15 min. maar gestopt kosten blijven doorlopen..

Gewenste oplossing

De consumentenbond zou er zijn om de consument te helpen bij problemen met bedrijven maar zijn zelf erger. Ga het boek maar ergens anders bestellen en mochten ze met hun bestelling alsnog komen ze hiervoor maar bedanken. Lidmaatschap ga ik ook opzeggen dit bespaart me daadwerkelijk geld en ergernis.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Wij danken u dat u, uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Heel vervelend om te lezen dat u zolang in de wacht heeft gestaan! Graag bied ik hiervoor onze excuses aan en uiteraard ook voor het feit dat u, het bestelde boek niet heeft ontvangen. Wij willen u graag tegemoet komen. Wij zullen het bedrag dat u heeft betaald voor het bestelde boek aan u terugstorten. Het boek heb ik tevens nagestuurd. Deze mag u binnen 4 werkdagen verwachten. Uiteraard zal het bedrag dat u al heeft betaald, worden teruggestort op uw rekeningnummer. Dit kunt u uiterlijk binnen 2 weken retour verwachten op uw bankrekeningnummer.

    Wij zouden het betreuren als u om deze reden uw lidmaatschap wilt stopzetten, maar respecteren uiteraard uw besluit. Op dit moment zie ik dat u het lidmaatschap nog niet heeft beëindigd. Wilt u dat wij dit voor u in orde maken?

    Wij zien uw bericht graag tegemoet.

    Ik wens u een fijne dag.

    Met vriendelijke groeten,
    Isolda

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen