Klacht Consumentenbond: Consumentenbond blijft mails sturen ondanks meerdere meldingen

Gebruiker1530875622

Nieuwsbrieven blijven maar komen ondanks dat ik niet meer lid ben, alles heb gedeactiveerd in mijn profielinstellingen en meerdere keren per mail een (geregistreerde) melding heb gemaakt. De afmeldknop in de nieuwsbrief zelf heeft het überhaupt nooit gedaan (name/e-mail not found). De Consumentenbond moet gewoon zorgen dat de nieuwsbrieven stoppen en niet opdringerig blijven versturen.

Stop met mailen!

Consumentenbond
    Geachte gebruiker,

Bedankt voor uw klacht waarin u aangeeft dat u nog nieuwsbrieven krijgt. Graag geef ik u mijn reactie.

Bij het nakijken van uw gegevens zie ik dat uw afmelding inderdaad niet goed door is gekomen. Direct heb ik uw mails nagekeken en zie dat wij op 4 augustus 2019 uw eerste mail hierover hebben ontvangen. Deze mail heb ik direct opgepakt voor u en verwerkt. Helaas heeft dit door ziekte wat langer op zicht laten wachten dan u van ons mag verwachten, graag bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

Inmiddels bent u afgemeld voor de nieuwsbrief. Wel staat er nog een nieuwsbrief voor u klaar die ik niet meer kan tegenhouden. Deze zal komend weekend dus nog wel bij u verschijnen. Dit hoort wel de laatste te zijn. Mocht dit niet zo zijn vernemen we dit uiteraard graag.

Mark
    Consumentenbond
    Geachte gebruiker,

Mark
    Gebruiker1530875622
    Bedankt voor uw reactie. Fijn dat het nu opgelost wordt!

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?