Klacht Consumentenbond: Consumentenbond blijft mails sturen ondanks meerdere meldingen

Klachtnummer
# 384838
Gebruiker
Gebruiker1530875622
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nieuwsbrieven blijven maar komen ondanks dat ik niet meer lid ben, alles heb gedeactiveerd in mijn profielinstellingen en meerdere keren per mail een (geregistreerde) melding heb gemaakt. De afmeldknop in de nieuwsbrief zelf heeft het überhaupt nooit gedaan (name/e-mail not found). De Consumentenbond moet gewoon zorgen dat de nieuwsbrieven stoppen en niet opdringerig blijven versturen.

De oplossing

Stop met mailen!

3 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte gebruiker,

    Bedankt voor uw klacht waarin u aangeeft dat u nog nieuwsbrieven krijgt. Graag geef ik u mijn reactie.

    Bij het nakijken van uw gegevens zie ik dat uw afmelding inderdaad niet goed door is gekomen. Direct heb ik uw mails nagekeken en zie dat wij op 4 augustus 2019 uw eerste mail hierover hebben ontvangen. Deze mail heb ik direct opgepakt voor u en verwerkt. Helaas heeft dit door ziekte wat langer op zicht laten wachten dan u van ons mag verwachten, graag bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

    Inmiddels bent u afgemeld voor de nieuwsbrief. Wel staat er nog een nieuwsbrief voor u klaar die ik niet meer kan tegenhouden. Deze zal komend weekend dus nog wel bij u verschijnen. Dit hoort wel de laatste te zijn. Mocht dit niet zo zijn vernemen we dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte gebruiker,

    Bedankt voor uw klacht waarin u aangeeft dat u nog nieuwsbrieven krijgt. Graag geef ik u mijn reactie.

    Bij het nakijken van uw gegevens zie ik dat uw afmelding inderdaad niet goed door is gekomen. Direct heb ik uw mails nagekeken en zie dat wij op 4 augustus 2019 uw eerste mail hierover hebben ontvangen. Deze mail heb ik direct opgepakt voor u en verwerkt. Helaas heeft dit door ziekte wat langer op zicht laten wachten dan u van ons mag verwachten, graag bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

    Inmiddels bent u afgemeld voor de nieuwsbrief. Wel staat er nog een nieuwsbrief voor u klaar die ik niet meer kan tegenhouden. Deze zal komend weekend dus nog wel bij u verschijnen. Dit hoort wel de laatste te zijn. Mocht dit niet zo zijn vernemen we dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
  3. Auteur
    Gebruiker1530875622
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Fijn dat het nu opgelost wordt!

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen