Klacht Consumentenbond: Consumentenbond doet niets!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566391
Gebruiker
J.W. Kuipers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zocht hulp van de Consumentenbond (ik ben lid) bij een probleem met ikea. In de e-mail reactie stond dat ik binnen 7 werkdagen een reactie kreeg. Ik kreeg inderdaad na 8 dagen een telefonische reactie van een ongeduldige juridisch medewerker. Ongeduldig in die zin dat ik net te laat was met opnemen van de telefoon. (Hij liet de telefoon slechts drie keer overgaan) ik heb teruggebeld wat mij 15 min wachten kostte. De juridisch medewerker leek wel eea van een beeldscherm af te lezen, want hoewel ik zei dat ik al een klacht had ingediend bij de klantenservice van Ikea, noemde zij als 1 van de mogelijkheden een klacht indienen bij de klantenservice van Ikea. Ik heb verteld dat ik niet de enige ben met dezelfde klacht over ikea, maar itt tot de reclame die de Consumentenbond maakt over zichzelf, kan de Consumentenbond mij niet helpen om te zorgen dat Ikea mijn geld terugstort voor niet geleverde producten. Waardeloos dus! Hoezo ongelimiteerd juridische hulp????

De oplossing

Ik wil dat de Consumentenbond de informatie over zichzelf aanpast. Ze wekt de indruk alsof er juridische hulp verleent wordt, terwijl er schijnbaar slechts standaard antwoorden van een beeldscherm worden voorgelezen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Consumentenbond is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J.W. Kuipers
    Datum
    Frappant zo snel als de Consumentenbond reageert op een klacht over zichzelf. Reactie was binnen een dag, terwijl anders er pas na 8 dagen wordt gereageerd! Ook heel snel komt : doe iets anders wordt de klacht gesloten. Er is nog niets ondernomen door de Consumentenbond! Bel eerst maar eens om eea te bespreken. Maar ik vind t frappant, t verschil. Voor zichzelf loopt de Consumentenbond een stuk harder dan voor zijn leden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W. Kuipers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden. Wat ik zacht gezegd niet zo netjes vind van de Consumentenbond …… Geef t goede voorbeeld eens! En dan reclame maken onder een klacht over de Consumentenbond , voor de Consumentenbond! Geloof me, als individu heb je niets aan de cb
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen