Opgelost door Consumentenbond: Consumentenbond laat zelf mes in varken steken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 449135
Gebruiker
JJH Heyman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zo voeg je een klacht toe en deze word niet zo goed opgepakt. Daar bied de consumentenbond hulp aan. Juridisch danwel via advies. Althans dat zou je denken. Want ik heb nu al 2 x contact gehad, waarvan men 1 x zou terug bellen (was erg druk wij bellen u terug) en 1 x zelf gesproken met de administratie van de consumentenbond en beloofde terug te laten bellen. Tot heden oorverdovend stil. Oja op social media reageert men simpel gezegd helemaal niet. De pot verwijt de ketel.

De oplossing

Gewoon fatsoenlijk en volgens afspraak te woord worden gestaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen over de onderliggende kwestie.
    Uiteraard nogmaals onze excuses dat er niet meteen op correcte wijze contact met u is opgenomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJH Heyman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gebeld met excuses. Maakt veel weer goed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?