Klacht Consumentenbond: Consumentenbond leidt consumenten om de tuin.

C.A.M. Alberts

Heb op basis van hun matrassentest de Emma hybrid besteld, maar nergens blijkt uit de nadelen in de test welke ellende zo'n bestelling kan veroorzaken:
0. Analoog en digitaal onbereikbaar.
1. Ze houden zich niet aan de gestelde levertijd
2. Als je ze vroegtijdig informeert dat je op vakantie gaat, is annuleren niet meer mogelijk
3. Een week later staat de bestelling afgeleverd zonder handtekening voor de dichte deur. Dankzij onze buren is die niet ontvreemd. Deze pocketveringmatras in opgerolde toestand in een kapotte verpakking hoef ik niet meer. Bij Ikea gebeurt dat niet.
4. Retourneren is via mijn account niet mogelijk, want daarin staat dat de matras al vanwege onze vakantie is teruggestuurd (?)
5. Na lang aanhouden eindelijk weer eens contact kunnen leggen en toen kreeg ik te horen dat de matras zou worden opgehaald en daarna zou ik pas mijn geld retour ontvangen. Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren!

Dat er bij de test bekendheid wordt gegeven aan de slechte service en slechte bereikbaarheid van Emmamatrassen.

Consumentenbond is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?