Klacht Consumentenbond: Consumentenbond leidt consumenten om de tuin.

Klachtnummer
# 567406
Gebruiker
C.A.M. Alberts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op basis van hun matrassentest de Emma hybrid besteld, maar nergens blijkt uit de nadelen in de test welke ellende zo'n bestelling kan veroorzaken:
0. Analoog en digitaal onbereikbaar.
1. Ze houden zich niet aan de gestelde levertijd
2. Als je ze vroegtijdig informeert dat je op vakantie gaat, is annuleren niet meer mogelijk
3. Een week later staat de bestelling afgeleverd zonder handtekening voor de dichte deur. Dankzij onze buren is die niet ontvreemd. Deze pocketveringmatras in opgerolde toestand in een kapotte verpakking hoef ik niet meer. Bij Ikea gebeurt dat niet.
4. Retourneren is via mijn account niet mogelijk, want daarin staat dat de matras al vanwege onze vakantie is teruggestuurd (?)
5. Na lang aanhouden eindelijk weer eens contact kunnen leggen en toen kreeg ik te horen dat de matras zou worden opgehaald en daarna zou ik pas mijn geld retour ontvangen. Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren!

De oplossing

Dat er bij de test bekendheid wordt gegeven aan de slechte service en slechte bereikbaarheid van Emmamatrassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Consumentenbond is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen