Klacht Consumentenbond: Consumentenbond ongeloofwaardig

Pjotr

Klachtenkompas.nl is een geweldig goed initiatief van de Consumentenbond. Nu had ik een klacht ingediend over de Consumentenbond zelf. En daarop krijg ik geen antwoord. Consumentenbond steeds minder geloofwaardig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Consumentenbond
    Geachte heer de Zeeuw,Wij vinden het vervelend dat u geen reactie op uw klacht heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.Heeft u voor ons een referentienummer zodat wij dit alsnog kunnen behandelen? Met vriendelijke groet,Team Social Media
    Pjotr
    Schande dat de Consumentenbond zelf al niet reageert op klachten tegen de Consumentenbond. Ik heb al wel tig verzoeken gehad om lid te worden dan wil de consumentenbond zodat zij me verder helpen met mijn klacht . Vreemd dat ik daar HELEMAAL geen vertrouwen in heb......... En ook al HELEMAAL niet in de consumentenbond.
    Consumentenbond
    Geachte heer de Zeeuw,Graag ontvangen wij het referentienummer zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.Met vriendelijke groet,Team Social Media
    Pjotr
    Webteam Consumentenbond verstopt zich achter bureaucratie om klachten tegen de bond zelf in behandeling te nemen.
    Consumentenbond = ongeloofwaardig bureaucratisch clubje. Bestaat helemaal niet voor de consument maar vooral voor zich zelf. Zakkenvullers!

Pjotr
Uiteindelijke oplossing Ging over #45266. Goh dat de CB dat zelf niet kan opzoeken? Kunnen of willen? Als het over een klacht tegen de CB gaat dan willen ze van Klachtenkompas niet heel veel moeite doen. Een naam is niet belangrijk, nee met een nummer dan pas besta je bij de CB. Noemen we bureaucratisch. Toch?