Opgelost door Consumentenbond: Consumentenbond opzeggen lukt niet en ze incasseren geld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 632962
Gebruiker
Gebruiker1667916425
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is € 5,- van mijn rekening afgeschreven dit terwijl ik op tijd mijn abonnement beëindigd heb.

Toen ik de consumentenbond belde met deze klacht beweerde de dame dat ik het niet had gedaan. Ik heb het wel gedaan maar ik blijkbaar niet goed gegaan.

Deze mevrouw beloofde het als nog te regelen en mijn een bevestiging te emailen.

Deze email nog niet ontvangen zoals ook niet de credit nota van de genoemde € 5,-

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn lidmaatschap wordt beëindigd en dat de invordering stopt van de € 5,-
Geboden oplossing
Als nog perfect en nu snel geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Zoals telefonisch besproken is het ontstane probleem opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen