Klacht Consumentenbond: consumentengidsen zijn kapot.

Klachtnummer
# 160887
Gebruiker
alpet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nummer 2,3 en 4 van de consumentengidsen zijn kapot in de brievenbus terecht gekomen. Graag aandacht hiervoor!

De oplossing

Graag een bescherming van de gids.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Verspoor,

    Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl.

    Wat ontzettend vervelend dat u Consumentengids nummer 2, 3 en 4 beschadigd heeft ontvangen. Ik heb uw klacht ook kenbaar gemaakt aan onze vaste postleverancier. Zij zullen de eerstvolgende zendingen extra controleren.

    Al enkele jaren maken wij geen gebruik meer van plastic verpakkingen bij de verzending van onze gidsen. De belangrijkste reden hiervoor is duurzaamheid. Wij willen het milieu zoveel mogelijk ontzien bij de productie en verzending van onze gidsen. Alleen bij het toevoegen van een bijlage of bij losse verzending van de gidsen, maken wij gebruik van een plastic of papieren verpakking. Zo houden we de bijbehorende gids en bijlagen overzichtelijk bij elkaar.

    Ik heb Consumentengidsen nummer 2, 3 en 4 nogmaals (kosteloos) naar u toegestuurd. U ontvangt de gidsen binnen vijf werkdagen.

    Excuses voor het ongemak!

    Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Sabine
    klachtencoördinator

    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen